wtorek, 11 lipca 2017

Warsztaty na Craft Party 2017 - Karolina Bukowska

Tak, wiemy że do września jeszcze sporo czasu... ale już teraz domykamy grafik warsztatów na Craft Party 2017!
W najbliższym czasie zaprezentujemy Wam wszystkich prowadzących, którzy podczas naszej imprezy będą Was inspirować, szkolić i zarażać swoją pasją.

Dziś pierwsza z nich - Karolina Bukowska.



Oddajemy jej głos...

"Myślę, że jestem jak otwarta i niezapisana do końca księga i najbardziej na świecie nie lubię pisać o sobie... tak więc ... w skrócie.



Mam na imię Karolina i jestem miłośniczką świata mixed media, który jest dla mnie jak oddech. Codziennie mediuje, tworze i czerpię z tego wiele satysfakcji i samorealizacji. Współpracuje z takimi firmami jak Finnabair, ColourArte, 7dots studio, Stonogi.pl, RetroKraftShop, na ich blogach możecie znaleźć moją twórczość.

Oczywiście zapraszam Was w moje skromne progi: www.karolinabukowska.pl

 Myślę, że moje prace opowiedzą Wam więcej o mnie i o mojej pasji, jestem głęboko przekonana, że czasem słowa są zbędne.

Tak więc ... przekonajcie się z kim macie do czynienia.
Pozdrawiam serdecznie Karolina"

Tyle Karolina o sobie... my od siebie dodamy, że podczas Craft Party Karolina poprowadzi dla Was warsztat "W ciszy - album utkany wspomnieniami" podczas którego stworzycie wyjątkowy, piękny, warstwowy album z tagów.
Zapisy i pytania? pod adresem mailowym: karolinabukowska@me.com
Koniecznie musicie tam być!
 Zapraszamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz