czwartek, 4 sierpnia 2016

Olga - Piekielna Owca

Dziś kolejna prowadząca, którą musicie poznać :)
Przybliżymy Wam postać Olgi Hedwein - zwanej Piekielna Owcą :) A właściwie - oddamy jej głos :)



" Witam Craftpartowiczki!
To mój pierwszy raz na Ogólnopolskim Craft Party, ale słyszałam tyle wspaniałych rzeczy o imprezie, że już nie mogę się doczekać spotkania!!!



 Uzależniona jestem od zbierania kubków picia kawy i głaskania kota...

 
W pracach uwielbiam tekstury, uwielbiam pracować z mediami i rozpływać kolory po pracach.

 
Moje prace zazwyczaj są vintage'owe lub shabby chic...


I mam lekkie skłonności do steampunkowych klimatów i postarzania wszystkich powierzchni :)





W czasie imprezy poprowadzę warsztaty z dużą ilością białej przestrzeni i całym mnóstwem faktur :)"

 Pozostałe prace Olgi znajdziecie na jej blogu. A ją samą - możecie spotkać na Craft Party :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz