wtorek, 16 sierpnia 2016

Gosia Salamon

CraftParty już za półtora miesiąca!
Czas przedstawić kolejną osobę, która poprowadzi warsztaty na naszym spotkaniu. Poznajcie Gosię Salamon, która 1 października poprowadzi warsztaty z mini albumu z blejtramową okładką - a dziś powie kilka słów o sobie.
Oddajemy głos Gosi :)

"Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się ponad 6 lat temu. Mogę powiedzieć, że te 6 lat to ciąg wspaniałych wydarzeń, spotkań i warsztatów.

Zaledwie, lub, aż 6 lat i mnóstwo nowych znajomości i prawdziwych przyjaźni.


Prawie trzy lata trwała moja przygoda ze szwedzką firmą Magnolia, kolorowanie stempli ze słodką Tildą, comiesięczne publikacje w międzynarodowym magazynie „MagnoliaInk.” i mnóstwo wykonanych prac to czas, który wspominam z prawdziwą radością.


Od prawie 5 lat prowadzę sklep internetowy i firmę „Scrap Butik”. Staram się wyszukiwać dla scraperek najciekawsze materiały do prac i inspiruję pracami na blogu i w filmikach zwanych Scraptutkami. Pomaga mi w tym syn Kacper.

Od dwóch lat prowadzę warsztaty, głównie poświęcone mini albumom, to forma, która w scrapbookingu pasjonuje mnie najbardziej.

To właśnie albumy zajmują najwięcej miejsca w mojej pracowni.


Zapraszam Was na moje warsztaty i pozdrawiam serdecznie."

Tyle Gosia o sobie - a inne jej prace znajdziecie na blogu: http://gosiasalamon.blogspot.com/
Koniecznie zajrzyjcie na Craft Party aby poznać ją osobiście - o 9:30 rozpoczną się jej albumowe warsztaty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz