czwartek, 11 sierpnia 2016

Hogis

Kreatywna kadra nauczycielska na Craft Party to same uzdolnione osoby! Dziś kilka słów o sobie powie kolejna - Hogis, która 1 października nauczy Was robić pêle-mêle!



"H-umor, o-ptymizm, g-adulstwo, i-nspiracja, s-pontan. Tak mnie określiły przyjaciółki, więc pewnie taka jestem - hogis.


  A poza tym tańczę, śpiewam i rymuję, czytam, piszę i maluję, dekupażuję, scrapuję i koralikuję, szyję, buduję i remontuję... taka kobieta orkiestra. 

Na co dzień bywam matką wariatką, ułatwiającą sobie życie zdobywaniem męskich sprawności...
zawodowych oczywiście. 


Nie straszne mi młotki, wkrętaki, piły i wszelakie elektronarzędzia. Lubię kombinować i rozkminiać.
 


Uzależniona od nożyczek, papieru, herbaty, przyjacielskich kubków, motyli i OLX'a. 


Niestała w uczuciach do przestrzeni życia, zmieniam ją jak tylko się da. 

Mam słabość do koloru niebieskiego i lawendy.


Lubię struktury i faktury, mat i błysk, czerń i biel. 

Nie lubię przesady, choć czasem muszę. Lubię zdobywać i dzielić doświadczenie. Nie lubię się powtarzać. 

Bywam nieokiełznana, rozrzutna i robię straszny bałagan. Czy ja to właśnie oświadczyłam? Cóż... poszło w sieć.


Ogólnie mówiąc wciąż poszukuję siebie. Czasem już mi się wydaje, że nawet znajduję, ale chyba już tak mam, że lubię gonić króliczka i w sumie nie wiem, jak to jest go złapać. Nie wiem czy chcę to wiedzieć :)


Na Craft Party będę się starała zachęcić do odkrywania szybkich i prostych rozwiązań w tworzeniu dekoracji. 

Zrobimy razem tablicę pêle-mêle z  sercem zdobionym techniką decoupage i motywującym cytatem, używając minimum narzędzi, szybko i sprawnie. To świetny element wyposażenia pracowni, pokoju dziecięcego, domowego biura, kuchni, sklepu czy też innego miejsca, w którym bezkarnie panoszą się karteluszki, zdjęcia, pocztówki  i pamiątkowe duperelki różnej maści (i wszystkie oczywiście muszą być pod ręką). 
Przyda się Wam, ale będzie też dobrym prezentem dla kogoś bliskiego.
Zapraszam... spotkajmy się w Poznaniu :)"
Tyle Hogis o sobie. 
Inne jej prace znajdziecie na blogu: http://hogistworzy.blogspot.com/
A na Craft Party możecie ja znaleźć o 14:00, na warsztatach z pêle-mêle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz