wtorek, 19 lipca 2016

Oliwiaen

Czas oczekiwania na Craft Party możemy Wam umilić - przedstawiając sylwetki naszych prowadzących. Zaczynamy - od Oliwiaen!



Podziwiając jej piękne prace przeczytajcie co mówi o sobie - w wywiadzie dla Crft Party :)

"Od dziecka zajmowałam się jakimś rękodziełem, ale to scrapbooking zatrzymał mnie na dłużej.


Łącząc w sobie wiele stylów i technik, jest moim zdaniem najbardziej wszechstronną formą wyrazu.



Zaczynałam scrapować w 2008 roku, kiedy w Polsce nie było jeszcze żadnego sklepu branżowego, można więc powiedzieć, że należę do "starej gwardii" ;-)



Pierwsze kroki stawiałam, jak wszyscy wówczas, na forum Scrappassion, gdzie publikowałam swoje pierwsze próby w tej dziedzinie rękodzieła.

Potem, wraz z dołączeniem do kilku zespołów projektanckich, przyszedł czas na bloga, obecnie moje prace można też obejrzeć na fb i Pintereście.




Niezwykłym doświadczeniem jest dla mnie możliwość projektowania dla polskich (obecnie
dla Lemonade i Lemoncraft)  i zagranicznych producentów (Maja Design, Blue Fern Studios i the ScrapBerry's).



Zaprojektowałam też 7 kitów dla the Scrapbook Diaries, a moje prace dla the ScrapBerry's prezentowane są na targach scrapbookingowych w Europie oraz w Create and Craft tv.








W mojej malutkiej pracowni na poddaszu powstają layouty, kartki, czasem też albumy i prace przestrzenne.

Moim ulubionym stylem jest vintage i shabby chic, choć będąc mamą dwóch chłopców, którzy są głównymi bohaterami prac ze zdjęciami, tworzę też w bardziej nowoczesnym stylu ;-)



Na szczęście synowie nie mają nic przeciwko kwiatom czy brokatowi, nie muszę się więc zbyt ograniczać :-)"




Kilka prac Oliwiaen prezentujemy tutaj, pozostałe znajdziecie na jej blogu.

Nieważne, czy dopiero zaczynacie przygodę ze scrapbookingiem, czy szukacie nowych inspiracji - zapraszamy na Warstwy, kwiaty i vintage z Oliwiaen :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz